Gårdagen i bilder

Jag är helt salig nu när sommaren äntligen kommit! Underbart skönt att vara ledig när det är soligt och varmt. Underbart att bara göra ingenting! Läsa en bok, fiska, sola.. Det är livskvalitet det!
Jag fotograferade dagen vid några tillfällen igår.. Bara för att "skryta" om vilken underbar dag jag hade! ;-)

image332
Dagen börjar med frukost på uteplatsen..

image333
..och fortsätter med att Staffan kommer förbi. Vi dricker kaffe och sitter sedan och roar oss med varsin bok. Sedan kommer även Andreas, Jenny och Maja. Återigen blir det Java, sedan blir det årets andra bad, denna gång nere vid bryggan. Det var faktiskt riktigt skönt! Så pass skönt att man kunde ligga i vattnet ett tag.

image334
Efter badet tog vi bilen till Folkets Hus i Oleby där det var stor utförsäljnig av varor som alla kostade 10:-. Vi fyndade friskt alla tre syskonen.
Efter varsin glass åkte vi hem till Andreas och Jenny. Maja roade sig med att bada i barnpoolen och leka med bollar, som gjorde Zelda väldigt avundsjuk.

image336
Dagen fick även en underbar avslutning. Jag och Zelda gick ner till bryggan och fiskade. En liten abborre blev det, som numera ligger filéad i frysen! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback