Tjejsnack v.23

Sommar

· Vad är det bästa med svensk sommar?
Oj.. Mycket! En solig svensk sommar är det inte mycket som klår! Sedan är ju färskpotatis med gräddfil en sommarhit! Och jordgubbar! Och "sommar" på radion..

· Vad har du för semesterplaner?
Som det ser ut nu så verkar det bli några dagars segling, besök hos mor och far och förhoppningsvis en veckas fjällvandring.

· Vad ska du göra på midsommar?
Jag ska åka ut till "torpet" och fira midsommar med Joel och hans familj och släkt.

· Favorit sommar maträtten?
Grillat, och färskpotatis med gräddfil! (Dock inte kombinerat, till grillat ska det vara potatissallad!)

· Ditt bästa sommarminne?
Jag får nog säga somrarna i Öreryd när jag var liten. Det är fortfarande de somrarna som jag referar till som en "perfekt sommar".. (Dvs sönderbränt gräs, mycket bad, hopp i hö och lek med kattungar! =) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback