Och så var det veckans tjejsnack igen..

Flört & Dating

· Vad är ditt bästa flörttips?

Jag vet faktiskt inte.. Det brukar funka att vara sig själv.. Men en polisuniform verkar fungera otäckt bra med.. Annars är det väl ögonen som jag spelar lite med...

· Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Yes. Annars hade jag inte varit gift idag.

· Vad är det första du lägger märke till hos en kille?
Ögonen och leendet.

· Beskriv den bästa daten du varit på.
Oj vad svårt.. Jag har väl egentligen inte dejtat i den bemärkelsen.. Men en bra dejt var jag vi alla fall först på musikal ("west side story") i Malmö och sen gick vi på flådig restaurang.. Funkade mycket bra! :-)

· Har du provat nätdating?
Njaa, inte dejting i den bemärkelsen kanske men jag chattade väldigt mycket när jag var i 15-17-års åldern och har väl även träffat några av dem jag chattat med.. Men inte på regelrätta dejter förstås.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback