"Hemma" igen.. med lugn i själen! :-)

Ja, åtminstone hemma i Sverige.. Hemma i Värmland blir jag inte förrän någon gång på onsdag kväll. Veckan i Taizé gick otäckt fort, men var lika underbar som vanligt. Enda skillnaden var att jag kände mig GAMMAL! De flesta andra som var där var mellan 18 och 20 skulle jag tro.. Tiden då jag själv tyckte att Oyak var höjpunkten är sedan LÄÄÄNGE förbi!

Jag tänkte först lägga upp lite fler foton här, men är just nu hemma hos mamma och pappa, och det tog en sån evig tid med bara denna bild, så jag sparar fotona till facebook när jag är hemma igen!

Kortfattat så känner jag att det var en välbehövlig resa - jag är "back on track" med nyladdade batterier och lugn och frid i själen. Kan det bli bättre? (Ja jag skulle kunna ha stannat en andra vecka, men men.. ;-) )


Vattenfallet vid St. Etiennes källor.

Kommentarer
Postat av: Photogeek

Överexponerat, men annars bra. ;) Man skulle nästan kunna tro att Wussen är en bra fotograf ju. Hähä.

Postat av: Eva

äntligen hemma! ;)

2008-08-18 @ 20:07:35
URL: http://evasriddle.blogg.se/
Postat av: Eva

börjar jobba ett.... men innan det???

2008-08-18 @ 20:33:24
URL: http://evasriddle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback