Mycket vill ha mer, bra vill bli bättre..

..smal vill bli smalare.. Man kan nog fortsätta i all evighet med olika uttryck.. Och det stämmer bra in på mig! Jag har ju nu gått över från low carbs high fat-kost till en något modifierad stenålderskost, som jag tycker passar mig bra mycket bättre.. Men i och med att jag märker resultat med allt ifrån löpning till hur jag mår - så vill jag bara ha mer! Jag vill må ÄNNU bättre, jag vill springa ÄNNU längre OCH snabbare. Konstigt! Det har nästan stigit mig lite åt huvudet! Idag åt vi pizza, jag och Joel och för första gången i mitt liv ångrade jag djupt och innerligt att jag valde pizza istället för sallad när vi ätit upp. Det kändes som om den bara växte och växte i magen!
Som tur var gick löprundan bra ändå, trots den dåliga uppladdningen. Jag har ett nytt mål för Lidingö nu - slå Staffans bästa tid! Ska bli spännande att se var allt  det här slutar...

Kommentarer
Postat av: eva

allt okej?

2008-07-24 @ 00:32:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback