And the diet goes on..

Vi hade ju "sista dagen" i tisdags på vår 3-veckorsperiod med att prova på Low Carbs High Fat.. Och i tisdags firade vi att vi härdat ut så länge med varsin pizza och delade på ett paket Ben&Jerry's "Fossil fuel". Mums!

Men nu blev det ju faktiskt så att vi båda tycker att kosten funkat så bra att vi kommer fortsätta äta på detta sätt. Inte på riktigt samma strikta sätt, men ändå ingen pasta, ris, potatis eller bröd hemma hos oss. Någon gång ibland så kommer åtminstone jag äta vad som faller mig in. Vill jag ha en glass en dag så kommer jag köpa det, men jag kommer (förhoppningsvis) aldrig att gå tillbaka till att äta som jag gjorde innan!



Mmmm!!


Kommentarer
Postat av: Eva

Grattis och lycka tll i fortsättningen!! Tryck ner Knapen till vänster om "scroll lock" den som heter "Ptr Sc sys rq" (iaf på min, sen går du in på paint och trycker på klistra in...)

2008-05-29 @ 22:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback