Mer fett och bra musik!

Jag pratade med chefen idag om kosten. Han är ju en ivrig förespråkare av Low Carbs High Fat.. Han frågade vad jag äter på ett ungefär och sade sen att han tror att jag äter för lite fett.. Så nu ska jag prova här sista veckan och äta MER fett! Dvs mycket lax och avokado för min del som inte är så stor köttätare.

Idag var jag ute på en löptur igen, det är verkligen kul att springa med nya telefonen.. Sen har jag surfat runt lite på nätet efter bra låtar att ha när man springer.. Och efter att ha testat ungefär hur många steg jag gör i minuten så kom jag fram till att jag ska lyssna på musik med 144-150 bpm. Här kommer dagens låtlista (och det FUNKADE verkligen, låtarna ökade på stegen!!)

Bowling for soup : 1985 (vet jag inte hur många bpm den har, men den funkade till uppvärmning)
Alex C feat Y Ass: Du hast den schönsten Arsch der Welt
Blink 182: All the small things
Sugar Ray: Answer the phone
E-type: Back in the loop
Ozzy Osbourne: Bark at the moon
Basshunter: Boten Anna
Sugababes: Caught in a moment
Korn: Coming undone

Funderar du på att springa med musik, anpassa musiken efter dina steg! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback