Fotokavalkad från Skottland!

Klicka på bilderna för att se dem i ett större format. Sammanfattningsvis kan jag säga om min långhelg i Skottland att jag hade SJUKT kul, älskar Skottland och att jag önskar att jag bodde närmre min allra bästa vän! :-( Så underbart att ha en helg när allt var som förr igen! :-) Det kändes riktigt lyxigt att för en helg kunna göra precis vad man ville, ut på restaurang, shoppa precis vad jag ville, hur onödigt det än var och hela tiden i sällskap med Catta! Loved it!


Äkta skottar! :-D



 






Kommentarer
Postat av: Eva

Har just lämnat in bilen.. Hoppas den blir klar tills i morgon :S för i så fall så Ses vi morgon! annars får jag försöka låna mig en bil :D KRAMIS

Postat av: Lollo

Heej på bilden med ''äkta skottar'' är du super duper lik lindsay lohan.

2008-11-16 @ 17:43:59
URL: http://thatslollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback