Trött på det här!

Nu får det vara nog!! Nu har jag haft ont i halsen och huvudet i en vecka, och smärtan har (förhoppningsvis) nått sin kulmen idag, när jag fick gå tidigare från jobbet eftersom det enda jag tänkte på jag på bästa sätt skulle kunna borra ett litet hål in i hjärnan som lättar på det extremt jobbiga trycket i huvudet! Så resten av dagen har jag tillbringat i sängen. :-( De få ögonblick som jag har varit vaken har jag sörjt över att jag inte kommer kunna springa Lidingöloppet. Jag hade verkligen sett fram emot det - hela paketet: sova i gympasal med andra goa löpare, gå på sportmässan, publiken under banan, målgång.. Detta har jag tränat 55 mil inför.. Och så ser jag allt raseras! Så sjukt tråkigt! :-( Så nya målet: händer inget oförutsett skulle jag vilja springa Lidingö Ultra i vår. Distansen? "Bara" 5 mil.. ;-)

Kommentarer
Postat av: eva

KRAMAR


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback