Another awesome weekend!

Jag gillar verkligen Skottland! Väldigt fint landskap, trevliga människor och en ljuvlig dialekt! Nu är min andra vistelse i Glasgow (redan) över och jag gillar knappast stället mindre för det! Returresor lär det bli med min allra bästa vän!
Något som dock är skumt är att jag fastän jag anammat den lokala mattraditionen med looooads av fett och onyttigheter så tappade jag återigen i vikt under mina dagar där. Mycket märkligt! Hur nyttigt är det liksom med "half a pizza and chips", att man ens kan beställa det är komiskt. Pizza och pommes? Två goda ting som tillsammans faktiskt funkar!! :-D
Dock är det alltid skönt att komma hem till vardagen igen, skulle man inte ha vardagen så skulle ju inte resorna vara hälften så kul! Foton är halva nöjet med resorna, här kommer några utvalda bilder som visar några av alla underbara ställen och människor! Enjoy!
(Klicka på bilderna för att se dem i fullstorlek!)



Kommentarer
Postat av: ewa

ahaaa ;) oj va bilder KUL! Nu ska jag ta mig en titt, längtar efter i morgon, hoppas solen skiner! =) Ska jag ta med ngt? TJOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!

Postat av: ewa

haha, den där backspegenbilden alltså ;)

2009-02-12 @ 15:47:37
URL: http://eva.blogg.se/
Postat av: Eva

ja, den är bra! =)Okej... Glatt humör, inga problem ;-) Ses i morgon, jobba lugnt! =) KYSS!

2009-02-12 @ 22:37:39
URL: http://eva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback