Summering av Höljes -09

Då var årets stora jobbevent över.. Och jag trodde ett tag att jag skulle missa alltihop när jag låg hemma i tisdags med 39.2 i feber, men som tur var piggade jag på mig så pass att jag bara missade onsdagen och torsdagen där uppe, men fick resten av helgen.
Det är svårt att beskriva Höljes för någon som aldrig varit där.. Motortävlingar möter Hultsfred? Roligt är det iallafall.. Besökarna är mestadels glada, trevliga och pratglada trots att alkoholen verkligen flödar! I år var det bra mycket stökigare än förra året vilket resulterade i fler arbetstimmar och mindre sömn för oss.. Men vad gör väl det? ;)

Finalerna på söndagen är för mig helgens riktiga höjdpunkt! Tänk att man kan sugas in så i motorsporten från att ha varit totalt ointresserad! ;) Fantastiskt spännande och otroligt kul att vår egen "Stecka" kammade hem segern!

Alltid när man till sist lämnar Höljes på söndagen känns det lite konstigt.. Man har bott och arbetat så tight med kollegorna och allt har varit så intensivt, så en liten känsla av tomhet infinner sig alltid.. Men mest av allt är det faktiskt SKÖNT att komma hem! På återseende nästa år. Och grattis Stecka! ;)


Stecka Walfridsson  - vinnare a-finalen Höljes -09

Kommentarer
Postat av: Eva Eriksson

hehe jag vet, men minns inte hru man får bort bilden!! Hmm... den e skit dum! Ja, fy fan, sen jag kom hem har jag sovit 20 timmar! Underbart! Jösses, va ute och gick förut och var INTE vaken! så jag förstår DIG! Kul att du hade kul =) Hoppas att vi ses snart!? Jag jobbar bara nätter denna vecka, ska ta ledigt på söndag tror jag =) KRAAAAAAAAAAAAAAAAM!!!

Postat av: Madde

nästa år då ska banne mig ja me dit haha!! skönt att äntligen vara hemma men jag förstår va du menar me att de e svårt att beskriva höljes... herregud vilket fylleslag!! Kram Kram

2009-07-06 @ 18:19:24
URL: http://maddebjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback