Grattis Norge!

Inte kanske en låt som normalt skulle tilltala mig, men jag ÄLSKAR den! Jag tror den gick på repeat cirkus 20 ggr innan jag började jobba igång "Lille" Alexander är ju hur söt som helst, och som han hanterar fiolen - mäkta imponerande! (Jag kanske ska ta upp mitt fiolspelande igen - har ju trots allt tagit upp fiolen hit! ;-) )
För en gångs skulle vann rätt låt! Min stackars kollega blev lätt psykad av mig i natt eftersom radions volym ökade markant varje gång låten spelades, till hans stora förtret. Han förstod inte alls hur jag kunde gilla den. :D


Alexander Rybak - en förebild!

Kommentarer
Postat av: Eva

Jaa, det var synd!! Såg du vilka äckliga läppar vi fick!? haha usch!! Hoppas att vi kan ses snart!! hehe, att det passar så att säga ;) ja Rebecka, staten äger dig och kommunen äger mig! ;)

Postat av: eva

Yes! Jag vann med gott samarbete av Puman ;) haah nej då, det va Ninas lip injection som stäöllde till svullnad ;)

2009-05-18 @ 10:46:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback