Mitt livs prestation?

Ja, kanske var det det jag gjorde förra lördagen, när jag fullföljde min första mara. (Växjö Marathon; 8 varv runt Växjösjön..)
Jag hade hoppats på att springa på 3.55, men allt under 4 skulle jag bli glad för. Eller i värsta fall, allt bättre än min bror Staffans tid!! Så gissa hur glad jag var när jag sprang i mål på 3.56.28. Jag sinkade mig bara med en minut på 42195 meter! :) Nu har jag ett mål att klå till nästa mara.. För det här är inte slut nu.. Idiotin har bara börjat! ;) Och eftersom jag ändå är i skrytartagen så måste jag ju skryta med resultatet från företagshälsovårdens friskvårdsprofil, och då främst mitt konditionsvärde (eller syreupptagningsförmåga). Jag hamnade nämligen på nivå 6, eller elitnivå! Jag = elit?!! Gillar tanken! ;D Blev inte sämre av att sköterskan var mycket imponerad och sade att jag hamnade på topp 5 i hela värmland. :) Tänk att jag skulle vara i mitt livs form i oktober 2009. Det kunde man aldrig tro..

To be repeated...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback