Baselberoende?

Grisarna

Det är konstigt det där.. Men Basel-beroendet går i vågor!! Jag hade ju först tänkt att åka ner i 3 veckor och skriva ett arbete där nere, sen när jag fick veta hur tufft det skulle bli så insåg jag att det inte var möjligt.. Sen hade jag tänkt att åka ner en långhelg.. Men det verkar heller inte möjligt.. På ett bra tag.. Så nu sitter jag bara och kollar igenom gamla foton och tänker tillbaka istället.. Vi hade kul, tjejer! När ska vi ta den där eviga finlandskryssningen som vi pratat om i 3 (!) år!? :-D

Fasnacht

Konfetti överallt efter ett krig med Catta.. :-) Repris på fasnacht, någon??

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Jag förstàr att du är Baselberoende! Jag är det redan och jag har bara varit här i tre veckor :P Hör av dig om du kommer hit nàn gàng :D Atlantis ska jag testa det har vi snackat om, babalabar tror jag inte finns mer och jag ska supa mig riktigt full och gà pà route 66 nàn gàng... Förfest pà tram har faktiskt slagit mig... Brudarna brukar förfesta pà tàgen, de àker ju gratis med gleich7 men jag är tydligen för gammal för det kortet sà jag màste betala!!! Ha det bäst! Kram Cicci
ps. jobbigt med ryggskottet... ds.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback