1:a December.. Mys!!

När jag var liten var alltid December min favoritmånad.. Och är väl en utav mina favoritmånader nu med.. Jag tycker det är så grymt mysigt med alla stjärnor och ljusstakar i fönstret... Och själva julen är riktigt riktigt mysig med! Då ska man bara umgås med familjen, spela spel, skratta och äta god mat!

Jag ska ju ha lite fest imorgon, så innan dess vill jag givetvis ha rent och snyggt här hemma.. Så idag  har jag dammtorkat, plockat undan, dammsugit, pyntat och bytt lite dukar och gardiner.. Phu! Jag tänkte att jag skulle ha gjort pepparkaksdeg idag också.. Men jag ORKAR bara inte! Det får bli en annan dag. Ibland känner jag mig så huslig.. :-)

Jag fotade julbelysningen lite.. Så för att sprida lite adventsstämning här på min blogg så lägger jag in dem.. :-)

     

Mys mys mys!! :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback