Äntligen lite vinterbilder!

Man får ju passa på nu med kameran när det äntligen är köldgrader! Jag hoppade av cykeln på väg hem på lunchen och skyndade mig att knäppa några bilder på ett frostigt Växjö.. :-) Vackert, tycker jag.. Bedöm själv..

Frostig gren
Frosten gör sig bra på trädgrenar.. :-)

Sol bakom grenarna
Solen tittade t.o.m fram idag! Första gången på läääänge!

Frostigt gräs
Frostigt grönt gräs..

Mer gräs
..och frostigt gult gräs.

Det ska ju dessvärre bli varmare igen.. En grön jul.. I år igen! *suck* Hoppas på en vit nyårsafton iallafall!

Kommentarer
Postat av: Danne

Påminner mycket om mina "vinterbilder" från förra året. Mycket trevligt med såna kort. Hatten av.

Postat av: Cecilia

WOW! Vilka bilder, som vanligt i och för sig! Coola polisbilder ocksà :P

Attans vad smaskigt med pepparkakor. Jag hoppas att mamma inte ätit upp alla för mig.

Helgen hos Jan var heeeelt underbar! Ihhh!

Jepp jag àker imorgon kväll till sverige, eller egentligen àker jag fredag morgon men det passar inte med nàgra tàg sà jag màste vänta pà flughafen under natten... Det ska bli skööönt med semester!

Jag har köpt de flesta julklapparna pà cdon.com he he he lat som jag är...

Ha det bäst! Kram CC

2006-12-20 @ 15:13:28
URL: http://cicci.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback