Before and after...

Nu har jag klippt av mitt långa hår.. Eller åtminstone en liten bit av det.. Jag tänkte låta frisören klippa mig i en frisyr som hon trodde passade mig.. Nåt inte alltför uppklippt och som är smidigt, men som man ändå kan fixa lite med.. Ha ha, lätt uppgift! :-D Hon ville dock inte klippa så mycket på längden, och det kanske var lika bra det..
Kanske nästa gång.. ;-) Om jag vågar.. Jag tänkte iallafall jämföra lite här med före- och efterbilder.. Jag har fuskat lite, för efter klippningen tog jag även på lite mascara, plus att jag plattat håret.. Men men.. Det är sånt som händer.. Längden kanske man ser skillnad på ändå!?

Jag har alltså gått från:
Framifrån
till:
Ny frisyr

Bakifrån ser man bättre hur myckets som klippts av, från:
Bakifrån
till:
baksidan 2

Det var säkert 5 cm, men det kanske inte syns jätteväl på bilden.. Skönt att klippa av de slitna topparna iallafall.. Jag hade ju inte klippt mig sedan Augusti! *skäms*
Jag får som sagt se om jag vågar klippa mer nästa gång.. :-)

Kommentarer
Postat av: Micasa

Hej!Jag kommer nyss från frissan. jag bestämde mig för att klippa av mitt låånga hår, klippte 15 cm som tog tid att spara, men vad nöjd jag blev med min nya klippning, busigt och flikigt istället!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback