Cristers sista rymdpromenad..

Ikväll "promenerar" Christer Fuglesang i rymden för sista gången - för att försöka fälla in solpanelerna.. Jag hoppas att ni har följt vår käre svensk i hans rymdäventyr - det har iallafall jag! :-)

Rymdpromenad

Jag tycker han är supercharmig! Jag skrattade gott åt liveintervjun med honom från rymden när han släppte gelehallon i luften som han sedan fångade med munnen! He he.. Så barnsligt roligt! 

När jag var liten drömde jag och min barndomskompis Kalle om att åka till månen.. Och de drömmarna blommar faktiskt upp lite nu när man ser alla underbara bilder! Det ser så fantastiskt ut samtidigt som det är skräckinjagande.. Hmm.. Svårt att sätta ord på.. Men jag skulle nog fega ur en eventuell rymdresa när det väl kom till kritan...
Bra att det finns folk som vågar! Heja Christer och lycka till ikväll och på hemfärden! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback