Förste svensken i rymden..

Snatr är det dags förr herr Fuglesang att ge sig av! Måste vara nervöst! Jag undrar just hur många svenskar som sitter och tittar på honom när han åker ut i rymden.. Får se om jag orkar mig upp själv (annars lär väl starten sändas i repris x antal gånger imorgon)..

Imorgon beger vi oss återigen till Torsby. Denna gång för att måla om i köket på nya lägenheten. Och givetvis för att hälsa på Andreas, Jenny och Maja. Och hundarna. Staffan följer också med upp.. Trevligt trevligt! Dessvärre inte mycket tid för mig att plugga.. Huu.. Vi som har så mycket nu! Nåväl, då blir det desto mer nästa vecka! Det brukar ju fixa sig i slutändan ändå! =)

Kommentarer
Postat av: Victoria

Hej hej!
Har Jenny och Andreas fler hundar?
*nyfiken*
kram

2006-12-08 @ 04:17:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback