Helgen i Torsby..

..var som vanligt intensiv.. Det blir väl så när resan dit är ca 47 mil.. Men den här gången skulle vi fixa lite i lägenheten.. Vi gillade ju inte riktigt färgen i köket, så vi skulle måla om.. Vi tog också med oss ett litet lass med grejer.. Som till exempel finmatbordet och 4 stolar..

Målar om..
Kökets "snygga" färg innan... Jag kunde knappt vänta med att börja måla över den!!
 
Och efter..
..och såhär blev resultatet..

Vi bytte handtag på köksskåpen också.. Från runda plastknoppar till dessa handtag i borstad metall..
 Ett solklart lyft för köket! Helt plötsligt blev köket lägenhetens snyggaste rum.. Hmm.. Snacka om att man ville göra om i de andra rummen med nu!!

Det var kul att träffa Andy, Jenny och Maja igen.. Och sen hade vi ju inte träffat Kasper innan heller, så det var kul! Zelda fick stanna hemma hos mor och far (på deras initiativ!!) och det var kanske skönt att inte ha tre hundar som ränner runt..

   

Inte helt lätt att se skillnad kanske? Först är det Elsa, sen Kasper och på sista bilden sitter Kasper till vänster och Elsa till höger..

Men det bästa med Torsby är ju ändå Maja.. Denna solskenstjej!! Oftast iallafall! Lite blyg till en början, men det släppte snabbt.. :-)

Världens bästa Maja!
Världens bästa Maja!

Gladis!
Glad som vanligt.. :-)

Staffan och Maja
Staffan och Maja

Hon är så supermysig! Gott att bo där uppe sen och träffa henne oftare!! :-) *längtar*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jattefint ni fick i koket, sag ut som ett helt annat kok tycker jag. Verkligen en total makeover ;O)
Maja ar sa himla sot...Hon liknar verkligen er nar ni var sma...Man sag stor likhet med staffan nar de satt ihop i soffan :O)
Fina hundar de har fatt sig...Det blir fullt upp dar hemma nu da med tva stora hundar och ett litet barn :O) Hur var lille Kasper da? Fint namn forresten ...
kram

2006-12-11 @ 10:37:02
Postat av: Anonym

Jattefint ni fick i koket, sag ut som ett helt annat kok tycker jag. Verkligen en total makeover ;O)
Maja ar sa himla sot...Hon liknar verkligen er nar ni var sma...Man sag stor likhet med staffan nar de satt ihop i soffan :O)
Fina hundar de har fatt sig...Det blir fullt upp dar hemma nu da med tva stora hundar och ett litet barn :O) Hur var lille Kasper da? Fint namn forresten ...
kram

2006-12-11 @ 10:50:38
Postat av: Cecilia

Hej bruden!
Vad nice köket blev! Jag màste säga att jag verkligen hàller med om knoppar! Det kan göra stooor skillnad! Härligt med skaparlust!

Jasà är det Jesus som kommer med klapparna, jag fattar ingenting.

Oj varför vantrivdes hon i Paris? För övrigt är det väl alltid skillnad pà att turista och bo där. Det tycker jag i alla fall.

Jag ser verkligen fram emot att fara till Sverige! Det ska verkligen bli roligt! Màste kanske börja planera lite vad jag ska göra och sànt. Det är bara en helg kvar och sen bär det av. Och som det ser ut nu sà far jag till Jan i Karlsruhe nästa helg :D
Nu kommer snart mina barn hem. Lycka till med pluggandet och julpysslandet!
Kram Cicci

Postat av: Cecilia

Hej hej hallà...
Jag antar att det är en helt annan upplevelse när man kommer nàgonstans som turist eller om man faktiskt bor där. Jag förälskade mig iallafall i Paris! :D

Shit vad sjuuukt att du bara har en tenta kvar! Jag är sà impad av dig sà du förstàr inte! Det där har du gjort bra! Hoppas att praktiken kommer att gà bra :D Fast det är jag i och för sig övertygad om.

Jag hàller pà och bakar lussekatter dagen till ära! Och ikväll bär det av till svenskträffen, ikväll är det julavslutning med knytis som gäller. Det ska sà klart bli jättemysigt!

Ha det bäst! Kram Cicci

2006-12-13 @ 15:02:27
URL: http://cicci.blogg.se
Postat av: Cecilia

Hej hej hallà...
Jag antar att det är en helt annan upplevelse när man kommer nàgonstans som turist eller om man faktiskt bor där. Jag förälskade mig iallafall i Paris! :D

Shit vad sjuuukt att du bara har en tenta kvar! Jag är sà impad av dig sà du förstàr inte! Det där har du gjort bra! Hoppas att praktiken kommer att gà bra :D Fast det är jag i och för sig övertygad om.

Jag hàller pà och bakar lussekatter dagen till ära! Och ikväll bär det av till svenskträffen, ikväll är det julavslutning med knytis som gäller. Det ska sà klart bli jättemysigt!

Ha det bäst! Kram Cicci

2006-12-13 @ 15:12:58
URL: http://cicci.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback