Lägenhetsfest..

Jag har tänkt ha någon sorts fest under hela tiden vi bott i vår "stora" lägenhet. (Stor till skillnad från alla andras lägenheter på Campus som är på 22 kvadrat..) Det har dock av olika anledningar inte blivit av.. Jag är väl lite lat..? Men nu var det liksom sista chansen.. Vi kommer börja packa ihop våra saker snart, och det känns inte så kul att bjuda hit folk när det är kartonger staplade från golv till tak..
Tråkigt nog så var det hemvändarhelg för väldigt många denna helgen.  Advent och familjer som hägrade kanske..
Vi som var där (jag iallafall) hade väldigt kul ändå, de som verkligen kom dit var kanske desto trevligare.. ;-) Förutom alla kursare som var där (MR människor m.m.) så tycker jag att det var väldigt kul att Nina kom, henne träffar jag inte så ofta som jag skulle vilja.

Här är några bilder från kvällen..

     
Skyll er själva för att jag fått fotografera er. Becka med en kamera i högsta hugg är oftast mycket opålitlig.. :-D Men kom ihåg att det alltid är lättare att göra en grimas och se ful ut på bild än att bli bra. Därav bilderna på mig.. ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback