List-lover.. :-)

I väntan på den nya frisyrbilderna kommer här ännu en lista.. :-)

1. Var hittade du den här listan? I en annans blogg när jag slösurfade..
2. Var är dina föräldrar födda? Mamma i Alingsås, pappa i Taberg.
3. Vad är det senaste du installerade på datorn? En cd-rom som följde med Joels nya SonyEricsson-telefon..
4. Vilken är din favoritrestaurang? Papa Joe's i Basel.. Deras Litlle Italy-sallad med vitlöksbröd. Mmm!!
5. När badade du i en pool senast? I en pool? Hmmm.. I somras hemma hos Eva och Janne.
6. Har du varit med i någon skolpjäs? Klasspjäs iallafall..
7. Hur många barn vill du ha? 4.. 3 egna och en liten adopterad..
8. Vilken musikstil tycker du mest illa om? Dansband och techno.
9. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet? Jag röstade, ja.
10. Vad har du för TV-kanaler? De vanligaste om man bor i lägenhet.. 1,2,3,4,5,6, mtv mfl..
11. Har du åkt moped någon gång? Det har hänt, men det var länge sen nu!
12. Har du busringt någon gång? Oh ja.. Vi ringde och sa menlösa saker i stil med "jag har köpt nya glasögon", men även en hel del elakare bus..
13. Har du fått felparkeringsböter? Inte ännu. Förhoppningsvis aldrig.
14. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm? Har inte gjort nåt utav det, men skulle nog kunna tänka mig att prova bägge delarna..
15. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? Florida
16. Har du en egen trädgård? Snart har jag en egen täppa iallafall.. :-)
17. Vilken är din favorit bland tecknade serier? Tintin
18. Kan du alla orden i nationalsången? Det tror jag.
19. Badkar eller duschkabin? Badkar, finns det nåt mysigare än att bada??
20. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? Nacho Libre, ha ha!
21. Favoritpizza? Nån med kyckling, färsk tomat, banan och curry..
22. Chips eller popcorn? Popcorn.. Äter inga stora mängder chips..
23. Vilken färg på läppstift använder du? Jag använder läppglans på sin höjd..
24. Har du rökt jordnötsskal någon gång? Nej, vad är vitsen?
25. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? Hmmm.. Nepp.
26. Apelsin- eller äppeljuice? Både och, beror på tillfället.
27. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? Förutom Donkan och pizza då så var det nog i Basel med James på Grand Cafe Huegnin.. Vi åt sallad.
28. Favoritchoklad? Mörk
29. När röstade du senast? I valet 16 september..
30. När åt du en hemodlad tomat sist? Oj. Vet inte.
31. Har du vunnit en prispokal någon gång? O ja. I kajaktävlingar när jag var liten.. :-D
32. Är du bra på matlagning? Ja, det tycker jag. om jag tar mig tid.
33. Klarar du att tanka själv? Ehh, JA!
34. Har du beställt något från något av de där shoppingprogrammen som går på reklamteve-kanalerna? Nej, men jag kan nästan tänka mig att köpa allt.. Jag har dock köpt en kopia av "Magic Bullet", fast mycket billigare och på Netto.. :-)
35. Pepsi eller Coca Cola? Definitivt Pepsi!
36. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? Haha, ja det skulle man väl kunna säga att jag lär få göra fram tills pensionen ungefär..
37. Vad var det senaste du handlade? Hundmat
38. Har du kräkts offentligt? Ja tyvärr.
39. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken? Har hittat den sanna kärleken redan, så några miljarder på det, så.. :-)
40. Tror du på kärlek vid första ögonblicket? Japp. Annat kan man väl inte säga när man gifter sig med sin "första-ögonkastet-kärlek"..
41. Har du ringt något betalnummer? Ja, för många många år sedan..
42. Kan man vara vän med sitt ex? Jag kan INTE det.. Inte bra kompisar iaf.. Funkar inte.
43. Vem var det du besökte på sjukhus senast? Mormor för några år sedan.
44. Hade du mycket hår som liten bebis? Inte så värst.
45. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar? Tråkigt vanligt..
46. Vad har du i din väska? Telefon, kvitton, kamera, plånbok, lypsyl, nycklar..
47. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? Jag gör massa onödigt.. Men favvo är kanske att läsa i 5-årsdagboken innan jag måste klottra ner vad som hänt under dagen..
48. Vad är du tacksam för idag? Att jag snart är färdig med min utbildning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback