Nyårslista..

Nu är det snart nytt år igen, så jag får passa på att hälsa gott nytt år såhär bland alla flyttkartonger.. Nu kopplas snart vårt internet ur, och sedan har jag ingen aning om hur länge det dröjer innan vi kopplar in ADSL i Torsby. Min blogg kommer alltså inte att uppdateras på ett tag.. Anyways, här kommer min nyårslista..

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Ja, säkert många saker.. Men jag har ju t ex inte varit gift innan.. Även om vi gifte oss nyårsafton förra året, så är det ju faktiskt först detta året som vi vekligen varit gifta!

Höll du några av dina nyårslöften?
Jag hade nog inga.. Men jag brukar bryta dem ganska friskt..

Vilka länder besökte du?
Hmm.. Frankrike, Tyskland och Schweiz..

Är det något du saknade år 2006 som du vill ha år 2007?
En fast inkomst istället för csn-bidrag.. Vilket jag snart KOMMER att ha :-D

Vilket datum från år 2006 kommer du alltid minnas, och varför?

Svårt... Men den 25:e Mars då lilla Maja föddes är en dag att minnas..

Bästa köpet?
Digitalkameran kanske?

Vad spenderade du mest pengar på?

Mat!!! Dessvärre har jag vissa gourmetdrag som gör att det kostar skjortan med mat..

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om år 2006?
Pussycat Dolls - Beep
Justin Timberlake - Sexy Back OCH My Love
Basshunter - Boten Anna (Även om jag hatar låten..)
Shakira - Hips Don't Lie
..med andra ord radioplågorna..

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
GLADARE! Kan man annat som nygift, nybliven faster och med ett gäng nya kompisar! :-D (Inte för att det var nåt fel på de gamla, men alltid kul med nya vänner..)

Vad önskar du att du gjort mer?

Tränat.. Både själv och med Zelda.

Hur tillbringade du julen?
Med Joels familj.

Blev du kär i år?

Blev och blev.. Fortsatte vara är väl snarare rätt benämning.

Favoritprogram på TV?
Hmm.. Prison Break, Joey och Bonde Söker Fru.

Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Aldrig hatat någon, hoppas att jag aldrig kommer att göra det heller.

Bästa boken du läste i år?
Jag läste en del i somras.. Och fascinerades väldigt av Corinne Hoffmans "Den Vita Massajen".

Största musikaliska upptäckten?
Keith Urban.. Och Muse.

Årets bästa film?
Svårt.. Jag gillar Beck - skarpt läge.. Och Wallander-filmerna.. Och Pirates of the Carribbean.. Svårt att minnas allt man sett..

Vad gjorde du på din födelsedag? Hur många år fyllde du?
Jag fyllde 24.. Och jag kan inte minnas vad jag gjorde..

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Njaee.... Om man hade haft en hemhjälp som städade lite kanske, ha ha!

Vad fick dig att må bra?

Många saker.. Familj och vänner...

Vem saknade du?
Catta saknar jag att umgås med.. Jag o Joel får väl flytta till Glasgow så vi kan umgås mer igen.. :-)

De bästa nya människorna du träffade?
Alla resenärer i den röda bussen till Strasbourg.. Såklart! :-D

Ha det så bra allihop! På återseende såsmåningom.. När jag äntligen tagit min examen! :-D Arriverdeci!

Kommentarer
Postat av: Victoria

Grattis på bröllopsdagen på nyårsafton :O)
Gott nytt år också för den delen!
Kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback