Gröna fingrar..

Äntligen har vi fått lite fint på balkongen! Jag och Joel var på Plantagen och inhandlade växter. Sen fick jag ta fram de kunskaper jag fått av kyrkogårdsjobbet och planterade två olika blomstergrupper. En med pelargon i mitten, omringat av tagetes och silverek (silverräv, he he..). Den andra gruppen var nästan likadan men med nån vit växt (snö-- nånting..) som jag inte planterat tidigare. Spännande att se hur den tar sig.

Blomfint

För att få lite liv i andra sidan av balkongen så köpte jag även en ampel. Hoppas det inte är för skuggigt!

ampel

Ser inte så pjåkigt ut va? ;-) Nu är det riktigt härligt att sitta på balkongen.. I solsken vill säga. Annars är det nästan för svalt.

Nu ska jag ta en kopp kaffe och njuta av blomsterprakten! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback