Gula faran..

Idag tog vi en tur till Bolmsö.. Efter att vi köpt en paddel till min gamla kajak, så har jag tjatat om att åka dit så att jag får paddla. Det var ju några år sen sist.. Närmare bestämt 10 kanske? Det var lite vingligt i början, men sen gick det kanon! Nu kommer jag få träningsvärk imorgon!

Gula faran!

Det var riktigt kul att paddla igen! Hoppas det blir många dagars paddling i sommar.
Jag fick Joel till att prova kanoten. Jag har varnat honom flera gånger för att det inte är någon nybörjarkanot och att han antagligen skulle trilla i.. Det kan tilläggas att han trodde att jag överdrev och inte trodde på mig.. Dock såg det ganska bra ut till en början (om än väldigt vingligt) men till slut gick det inte längre. Han åkte i!

Badande.

Det tråkiga med hela situationen (ja, jag jag hade ganska roligt åt hans plaskande och särskilt när han ramlade i, det var ju lite extra kul eftersom han varit så kaxig!) var att han hade mobilen i fickan.. Riktigt retligt!! Lyckligtvis har jag en ganska ny mobil liggandes här hemma, eftersom jag själv bytte nyss.

Zelda tyckte att det var väldigt spännande när husse kom gåendes i vattnet (och med kanoten över huvud taget). Joel har dock inte gett upp hoppet om paddling utan återkommer med nya tag när vattnet blivit lite varmare. Det är ju en vanesak, så i slutet av sommaren kommer han säkert komma ikapp mig!

Kommentarer
Postat av: Victoria Ruotsi

Stackars Joel...=O)
Tiras sida är uppdaterad * flera. Ska ni på den utställningen? Vilken datum var det? Vi ska nog åka och titta, men inte vara med själva...
Ha det så bra!
Kram Victoria å Tira

Postat av: Eva

en gubbe som tror att det är Gunvald han har matat i ngra månader...

2008-11-17 @ 11:04:24
URL: http://eva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback