Återigen en fotopromenad..

Det är riktigt roligt att vara ute och fotografera tycker jag.. Bra uppfinning det där med digiitalkameran.. Då kan man leka massor med kameran, och sen slänga alla bilder man inte vill ha!

Att vädret idag var kanon gör ju bara saken roligare..

Bär och vatten

Röda bär vid vattnet.. Rönnbär? Vet faktiskt inte, men jag tror att det är något annat..

Zelda vid livräddare

Sen lekte jag lite med inställningarna igen, och Zelda fick vara modell.. :-) Det kanske inte var hennes roligaste ögonblick på promenaden, men men.. Hon får allt vara snäll och ställa upp! ;-)

Jag tycker riktigt synd om hunden som bor mitt emot oss. De är nyinflyttade, och jag tror att hunden är ensam större delen av dagarna för den ylar och skäller hela tiden!! Stackars lilla krabat! Ska man göra ägaren uppmärksam på det? Tips mottages tacksamt..

Kommentarer
Postat av: anna

superfint namn ni har på er hund!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback