Basel - lördag 25/11

Lördagen var ganska seg.. Jag gjorde inte mycket innan jag träffade Cissi, Emma och Soph kl 16. Vi gick först och tog en falafel och tog sen tramen till Kleinbasel och gick till Starbucks där..

Basels nya au-pairer

Basels nya au-pairer! :-)
De var väldigt lättpratade allihop; riktigt trevligt att träffa dem! (Ledsen om jag inte hade så mycket tips om saker att hitta på bara, he he..  Men alperna är ett MÅSTE! Både på sommaren och vintern!)

Efter att jag träffat tjejerna hängde jag med James, Tim och Josh till Tyskland och gick på restaurang. (Roter Hahn) Vi åt samma meny som alltid. Nr 23. (Eller är det 21?) Gott men jag var inte såvärst hungrig efter falafeln..

På kvällen gick vi till Aqua. Det var ett för oss nytt ställe, som var helt okej. Det dröjde ganska länge innan något bord blev ledigt, men när vi väl fått sittplatser var det helt ok!

Marie, Josh, Elina

Marie, Josh och Elina på Aqua.

Joss och Anna

Joss och Anna. Joss har vi inte umgåtts så mycket med tidigare, men han är ju störtskön! :-)

Jason, Vinnie, Marie och Joss

Jason, Vinnie, Marie (som ser något porrig ut) och Joss. 

Jag, Anna, Joss, Josh och Saskia tog en hamburgare på Steinengrill innan vi gick hem. Så fick man ett besök på Steinengrill avklarat också.. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback