Basel - söndag 25/11

Sista dagen! James 32-årsdag!

Anna och jag kokade kaffe och värmde två av mammas bullar till James och gick sedan och sjöng "happy birthday" för honom. Jag tror att han blev väldigt glad för det. Han sa att han kände att det var mammas bullar och inte mina och var glad för att det var mammas. Hrrmmm.. Schysst kille..

Anna, jag och James gick sedan till julmarknaden på Barfi och tittade.. Vi hade ca 100 Sfr var att spendera och jag fick köpt lite julklappar.

James the Samurai

James köpte ett samuraisvärd, och poserade sedan glatt för ett foto i hela sin kina-utstyrsel.. :-)

Poserar vid poolen

Vädret var helr underbart, 16 grader varmt, så vi passade på att posera lite vid poolen.. :-) Vi tyckte det såg så fräckt ut med spegelbilden i vattenytan!

Cafe Grand Hugenin

Det var sedan dags att åka för de andra tjejerna. Jag och James släppte av dem vid SBB och gick sedan till Grand cafe Huegenin (?) och åt lunch.. Sedan blev det en cappuccino på All Bar One innan det var dags även för mig att bege mig hemåt.

Sammanfattningsvis var det en grymt rolig och trevlig helg! Tack alla inblandade! Hoppas vi gör om det snart igen! :-D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback