Café de luxe..

Igår var jag på förfest hemma hos Coffe, med gänget från e-klassen.. Micke och Freddan dök också upp, så vi blev några fler som representerade c-klassen! ;-)
Efter en stunds tjötande, skrattande och några öl senaretog vi en taxi ner till stan och gick in på café de luxe.. Där var det något liveband som spelade.. Inte bra! Trots det dansade vi lite grann och fortsatte tjöta.. Det var väldigt trevligt!! Sen fick vi nog (hade ingen klocka på mig, så jag har ingen koll på tidsperspektivet!) och kände hur gott det skulle vara med en kebab.. Så vi drog till kebabstället på andra sidan gatan; ali baba's.. :-) Det satt inte fel alls med en kycklingtallrik! Sedan utbröt slagsmål bara några meter från där vi satt. Jag ville gärna ingripa, men fick ingen uppbackning.. (Fegisar! ;-) )Så jag struntade i det, och de "riktiga" poliserna fick ta hand om situationen istället. :-)
De andra tog en taxi för att åka på efterfest, men jag traskade hemåt.. Mycket trevlig kväll, med många skratt som vanligt.. Det är ett skönt gäng!

    
Några bilder från kvällen.. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback