Countrydreams..

Jag drömde så roligt inatt.. :-D Jag drömde att vi hade besök på skolan...av Keith Urban! Ha ha.. Vet inte riktigt varför han var där eller vad han skulle prata om.. Men han var gästföreläsare iallafall.. På polisutbildningen!! Självklart passade jag på att prata (läs fjäska) med honom i pausen..

Så när jag vaknade så hade jag en konstig känsla eftersom jag inte riktigt kunde avgöra just då om det hade hänt eller inte.. Min andra känsla på morgonen var en längtan efter countrymusik!

Keith Urban

Så idag blir det Keith Urban för hela slanten.. Iallafall ett tag nu.. :-)
(Det är väldigt märkligt, jag har hela mitt liv haft svårt för countrymusik.. Men jag gillar Keith Urban och Dixie Chicks.. Hmmm..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback