Köldgrader!!!

Idag var jag dum nog att gå ut med Zelda (på morgonen) utan att titta ut först! Det var ju iskallt! Snö och blåst! Jag tog inga vantar, så jag höll på att förfrysa händerna! Snacka om skillnad! förra torsdagen var det 21 grader varmt (i Strasbourg visserligen), och nu är man i Sverige och måste ha både mössa och vantar!

Kallt!!

Såhär mycket var jag tvungen att ha på mig för att behålla värmen! Känns som om man är i Sibirien ju! Men det var faktiskt skönt att komma ut.. Promenaden vid lunch var nog en av de mest uppfriskande någonsin! Jag var alldeles purpurfärgad i ansiktet av kölden och blåsten när jag kom in.. Men det var skönt! Och jag kände mig levande och frisk! :-) Och nu när snön är här så längtar jag tills det blir legitimerat att äta lussekatter och dricka glögg.. Mmmm!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback