Lördag hela veckan?

Ja så känns det nästan.. Den här dagen har hållt på i en halv evighet!
Idag har jag nog haft segaste lördagen på LÄÄÄÄNGE! Jag satt (i och för sig extremt ineffektivt) med mitt PM i stort sett hela dagen.. Och nu i kväll har jag varit för trött för att göra något konstruktivt så jag har suttit och glott på film på tv.. Nån rulle med Steve Martin, som faktiskt fick mig att fnissa till några gånger..
Jag poppade lite popcorn, vilket bidrog till att det kom en stor boxer och satte sig tätt intill mig i soffan och tittade på mig med hundögon och bekymrad panna..

En hund som gillar popcorn, ha ha! Men hon gillade inte själva poppningsproceduren.. Då satt hon och tittade på micron och morrade.. :-)

Hon ville till och med smaka på ölen som jag drack.. Tiggigare hund får man leta efter!! Men det var ändå skönt att ha lite sällskap ikväll.. Nu kan jag ju skylla på att jag pratar med hunden, och inte med mig själv.. ;-)



Snälla matte, bara några popcorn..

Det är så typiskt.. När man för en gång tänker bjuda hem lite folk, så är det ingen som kan.. Och Joel är iväg med jobbarkompisar.. Och till råga på allt finns det inte ens nåt sällskap varken på msn eller icq.. Ödets ironi?
Oh well, sånt är väl livet.. Det får bli någon annan gång.. Inom 2 månader.. För sen är detta livet över, och "allvaret" börjar.. Vilket i och för sig ska bli väldigt roligt.. Men det kommer allt att kännas konstigt att lämna stundentlivet bakom sig.. Vi får väl se vem som gråter på examen.. :-)  

Nej, nu ska jag nog ut en sista sväng med miss Popcornlover.. Sen blir det sängen för min del..

Arriverdeci!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback