Mitt lilla lyckopiller!

Idag är det riktigt grått och trist.. Jag brukar alltid tycka att vädret är helt okej när man väl kommer ut, men så var det INTE idag..
Jag gick och pinades av blåsten och regnet.. Men det verkade inte bekomma Zelda alls! Hon rusade runt så fort hon kunde på det där fula sättet när benen sprätter åt alla håll.. Ha ha! OCh rätt vad det är så tvärvänder hon och kommer i full fart mot mig för att leka. Det är svårt att inte skratta när hon håller på så!

                                                  

Det är konstigt hur hon i stort sett ALLTID kan få en på bra humör.. :-) Det är nog sant som de säger att man lever längre och skrattar mer med hund! :-)


Kommentarer
Postat av: Junitjej

Visst är det mysigt att ha hund? Vi har vår Yambo som är en blond Hovawart. Han är vår "lille" älskling!

Postat av: anna

ja det verkar ju så!! hur är polisutbildningen då? har ju precie sökt för första gången så nu väntar jag på svar om jag kommer till fystesterna. du går i växjö eller? är det bra där?
kramar

2006-11-11 @ 11:41:40
URL: http://annazelda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback