No more mrs Federline..

Jaha.. Ännu en kändisskilsmässa nu alltså..
Britney och Kevin.. Kanske inte helt oväntat.. Och Britneys andra skilsmässa dessutom.. Nästan skrattretande..
Hon och Ross (karaktären från Vänner) kanske har några gemensamma intressen??
 
Federlines

Jag tycker riktigt synd om deras barn bara.. Stackars lille minstingen Sutton Pierce är ju bara 2 månader.. Och nu slåss föräldrarna om att få ensam vårdnad om honom och storebrorsan.. Tragiskt!
Jag undrar just hur statistiken ser ur över kändisförhållanden kontra "vanliga dödliga" människors förhållanden.. Jag tycker det känns som att de allra flesta "Hollywood-äktenskap" kraschar..  Och de flesta verkar bli riktigt osams med.. Ytterligare ett bevis på att pengar inte gör människan lyckligare kanske?

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Coolt iallafall att du nästan är polisaspirant.

Konsten som jag har är Kandinsky, det är en utställning här nu som är helt underbar! Kände inte till Kandinsky innan men nu e jag sàld!

Härligt med lite vardagsfestande!

kram Cicci


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback