Nya musikfrågor.. :-)

Jag hittade en  ny musiklek, som förvisso påminner extremt mycket om den förra.. Men nu är det artisterna som räknas.. Och det är på svenska dessutom.. Here we go..

 REGLER
1. Ställ in din musikspelare på random
2. Besvara varje fråga med den aktuella artisten
3. Efter varje ny fråga, byt låt (och förhoppningsvis artist)
4. Svara även om svaret inte stämmer överens med verkligheten.
5. FUSKA INTE!



1. Vem är mest lik dig?  The Latin Kings.. (Yeah right.. Dogge då eller.. Hemskt lik mig, ja)

2. Vem är mest lik din mamma? Backstreet Boys.. Ehh.. Vem av dem?

3. Vem är mest lik din pappa?
Spice Girls.. Ha ha hade känts mer rätt om mamma och pappa hade bytt svar!

4. Du vore ett perfekt par med - Silverchair.. Nog för att Daniel Johns inte är särskilt ful, men jag trivs rätt bra med min Joel..

5. Du skulle lätt bli bästis med - Radiohead.. Om de hade stått ut med mig så..

6. Ni skulle avsky varandra, du och - Jennifer Lopez, ja det kan jag faktist förstå.

7. Du drömmer om att träffa - Fergie, ja hon är cool!

8. Du har vilda fantasier om - U2.. Ja jag är ju hemligt kär i Bono.. Så varför inte?

9. När du träffar dina vänner så brukar ni prata om -
Xavier Naidoo.. Ja nästan jämt.. Eller? ;-)

10. Vem har världens vackraste röst? Madness.. Ja eller hur!?! Eeeh...

11. Vems röst vill du ha?  The sounds.. Ja, jag hade väl inte haft nåt emot Majas röst.. :-)

12. Om du var tvungen att ha en röst i huvudet för resten av ditt liv, så skulle det vara denna persons/dessa personers röst/röster - Nena.. Tja.. Varför inte?

13. Du tror att du är släkt med - Scissor sisters. Japp, hela bunten antagligen.. ;-)

14. Du skulle vilja ha följande artist/band som spelade på din nästa födelsedag - Kent. JA TACK!

15. Du dansar bäst när du hör denna person/dessa personer -
Taking back sunday. Dansar och dansar.. Rusar runt i lägenheten och spelar luftgitarr möjligtvis, he he.. :-D

Jag försöker att hitta fler roliga såna här frågor, men det är inte helt lätt... Well well, nu ska jag ge mig iväg till Willys och shoppa lite.. :-) C ya!


Kommentarer
Postat av: Danne

Hahahaha! Latin Kings? HAAAAHAHAHA! Ska hälsa honom det nästa gång jag träffar honom. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback