Promenix i det vackra vädret!

Jag tog en längre promenad med Zelda idag.. Vi gick bortåt SSS-området, och förbi udden så att vi kom fram ungefär mitt emot Teleborgs slott. Det finns en sån bra stig som leder dit,  och där Zelda kan springa lös!
Kameran låg självklart i fickan, eftersom jag såg att solen sken.. :-)

Vass i sjön
Vassen speglade sig så vackert i vattnet.. Det ser ju nästan somrigt ut!
När vi kom fram till grillplatsen (som också är vår vändpunkt) så stannade vi till lite för att njuta av solen.. Som givetvis gick i moln nu..  :-l

Avslappnad Zelda??
Zelda ligger lagom avslappnat på bryggan. Hon vill inte alls posera, uta busa med ett vasstrå som låg på bryggan..

Njuter av vädret
Jag kunde faktiskt öppna upp jackan och ta av mig vantarna, det var riktigt skönt väder!

Stenar
Vatten är ett återkommande tema som jag gillar.. Stenar i vatten är också fint.. :-)

Det började blåsa lite på hemvägen, så jag fick knäppa till jackan igen.. Men det var en riktigt frisk och skön promenad! Till skillnad från igår! :-D Nu ska det bli gott med lite mat!!

Kommentarer
Postat av: Danne

Haha...vad hör jag? Är lilla sansade Becka också en Långben bakom ratten? Ja...nu måste man ha sett just den filmen för att förstå...anywhooo. Det var en skräll. Men bra. Börja öva på att peka finger. ;)

Postat av: Danne

Iof...nu när man tänker efter, så är det faktiskt ändå sant. Du är ju...du, helt enkelt. ;) Inte alls så oväntat trots allt.

Du skulle ffs ha sett Monster Jam. Damn. Daaamn, säger jag. De kommer till Ullevi i sommar...bara ett litet hett tips. ;P

2006-11-12 @ 20:58:53
URL: http://dannydang.blogg.se
Postat av: Cecilia

Hej
Du tar alltid sà vackra bilder! Jag fàr pengar i veckan fràn försäkringsbolaget sà jag ska köpa en ny kamera denna veckan! äntligen!

Hoppas för övrigt att träningsvärken gàtt över...

/Cicci

2006-11-13 @ 11:33:54
URL: http://cicci.blogg.se
Postat av: Emma

Vilka fina bilder du har på din blogg! =)

2006-11-13 @ 13:23:50
URL: http://borjesbarnbarn.blogg.se
Postat av: anna

vilken härlig bild på zelda på bryggan!!!

2006-11-13 @ 20:33:45
URL: http://annazelda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback