Skrämmande glömsk!

Usch jag blir nästan rädd för mig själv för att jag är så glömsk! Jag glömde min jacka med nycklar och allt hemma hos mina föräldrar i Jönköping.. Hur kan man vara så dum att man glömmer sin vinterjacka mitt i vintern!? Vad ska jag nu ha på mig? Tur att vi har extranycklar iallafall..

I helgen var vi i Stockholm.. Där roade vi oss kungligt genom att på fredagen gå ut och äta på "Golden Hits" (där man får liveunderhållning av delar utav serveringspersonalen medan man äter). De bjöd på en "musikalisk resa" och spelade hits från 20-talet fram tills 90-talet.. 60-talet var nog min favorit, med deras hysteriska danser, ha ha!! Mycket bra.. De bjöd riktigt ordentligt på sig själva! Maten var dessutom alldeles excellent! Jag åt "80-talsmenyn" och den passade mig alldeles utmärkt! Alla tre rätterna!!

På lördagen gick vi sedan och såg Mamma Mia. Jag hade inga direkta förväntningar, eftersom jag inte visste vad den handlade om.. Men den var ju jättebra! Och ROLIG! Jag rekommenderar den verkligen! Mycket bra sång, skådespel, repliker, dans, och allmän koreografi! :-)

Nu väntar en ny vecka, och denna vecka har jag väntat på LÄNGE! Äntligen är det dags att åka till Basel igen! Wee!! :-D

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Du verkar ju haft en toppenhelg!!! SKOJ! Jag har ocksà varit pà golden hits... Det är verkligen jättetrevligt!
Fasiken vad sànna snobbaffärer är jobbiga. Jag fattar precis vad du menar. Du fàr shoppa när du kommer hit istället ;P
Du skulle verkligen vara en ängel om du kunde köpa tvà dosor snus, mocca mint, miniportion. Skulle rädda min helg, har bara en enda snus kvar nu. Annars sà flyttar Emeli tillbaka om tvà veckor sà jag beställer med henne om du inte hittar det.

Ses snart!
Kram Cicci


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback