Jag har sagt det förr..

..och jag måste säga det igen: hösten är nåt så fantastiskt vacker!! På väg ner till marknaden stötte jag och Zelda på det här UNDERBART vackra trädet! Alldeles knallrött!

Vackert träd!


På marknaden var det faktiskt ingen hit att ha med Zelda. Hon drog nåt så grymt mycket i kopplet och det spelade ingen som helst roll vad jag gjorde.. Inte blev det bättre för att några glada pensionärer klappade henne heller.. Nej, då skulle hon hälsa på alla efter det; gammal som ung! Det var nästan omöjligt för mig att stanna och titta på något, men efter mycket om och men lyckades jag handla lite grann ändå.. Men jag var helt genomsvett när vi gick därifrån! Huu..

Måste klaga lite på Prison Break, om det nu är någon mer som följer det.. Ska serien aldrig ta slut eller? Jag trodde det var sista avsnittet för några veckor sedan.. Och i måndags trodde jag definitivt att det var sista avsnittet eftersom det var dubbelavsnitt.. Men icke.. Suck! Det börjar kännas som filmen A.I.. Man bara vill att det ska sluta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback