Växjö Marathon

I Lördags var jag funktionär på Växjö Marathon.. Jag är ju med i Växjö löparklubb, och det var de som anordnade tävlingen.. Jag jobbade på varvräkningen (man springer ju 8 varv runt Växjösjön..) Det var faktiskt riktigt kul! Och tiden gick fort!!

Växjö maran

Här har starten precis gått.. Ledarna såg ut att springa oförskämt lätt hela tiden.. (Vinnaren sprang på 2.36..) Det var inte utan att man var lite sugen på att springa själv! Särskilt innan starten hade gått och jag gick omkring bland alla adrenalinhöga löpare som luktade liniment.. :-D

Rosa pantern

Självklart var Rosa Pantern på plats och sprang.. Jag har stött på honom på en hel del tävlingar nu.. Och flinar lika mycket varje gång! Ha ha.. :-D

Jag tänkte att jag ska träna som om jag ska springa Stockholm Marathon, så får jag se vad som händer sen.. :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback