Ännu en vecka!

Så har ännu en hel vecka gått (helt otroligt). Men det har allt hunnits med en del! Jag började med ett besök till Jönköping för att hälsa på föräldrarna och Staffan. Andreas, Jenny och Maja kom också dit.

MAJA!

Maja på altanen. Glad som vanligt! :-)

Sara sticker snart till Nya Zeeland igen, så vi passade på att ses. Vi började med lite käk på "Taste of Beirut" där vi blev mycket chockerade när notan kom in. Vi fick för oss att priset var för två personer, men det var tydligen för en.. Uuu.. Vi fortsatte sedan till stan och satte oss på "Bishops Arms" och pratade.. Men innan vi hann dit gjorde vi en fotopaus för att få så fula bilder som möjligt..

Sara och jag

Jag måste säga att jag tycker att vi lyckades ganska bra!? :-D

Cyklisterna

På söndagen gav sig karlarna ut och cyklade..

Jennymhund

..medan Jenny och jag tog en promenad med Maja och hundarna.

Sen var det dags för mig att rulla iväg upp till Torsby. Andreas och Jenny skulle inte åka upp förrän på måndagen.
Veckan i Torsby gick väldigt fort, men var mycket mycket trevlig! Jag fick prova ut grejer, och ta kort till legitimationen.. Och vara med på möten, på husis, och vid en trafikkontroll.. Jag tog på mig uppgiften att vinka in bilar, så jag inte bara skulle stå där som ett mähä.. :-) Så nu vet väl snart hela Torsby att det kommer en ny ung tjej dit till polisen.
Det var också jättekul att hinna umgås lite mer med Andy, Jenny och Maja.. Vi hade våra stående skämt, som "lär dig spela Ukulele" och "Vild Hasse står på sin vanliga plats".. He he!

Heiling-Becka

Ja, jag vet.. Det är lite fusk att ha på sig den riktiga reflexvästen.. Men jag fick inte med mig min och ville inte heller bli överkörd..  Snart så kan jag dock använda den utan några skrupler.

Veckan avslutades i Uddevalla, där vi var på ett mycket trevligt bröllop. Nu är det dags för skola igen.. Och nedräkningen har börjat!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Coolt med polisutb... Nopes inga Heisse Maroni än, det är ju fortfarande varmt här :P 21-22 grader pà nätterna... hihihi... Ha det!

Postat av: Danne

Vilket fint mongokort. Du ser ovanligt söt ut där. ;)

2006-09-11 @ 17:35:16
URL: http://www.dannydang.blogspot.com
Postat av: Danne

Haha! Tror jag inte på. Du såg bara normal ut där. ;) Jorå, det löste sig med datorn...gällde bara att stoppa kabeln i rätt hål, och du kommer inte med nån pik nu. *peta*

2006-09-11 @ 23:46:50
URL: http://www.dannydang.blogspot.com
Postat av: Danne

Hehe...jag bjöd på den, just for you. ;) Gå nu inte och ramla imorrn...utan att nån filmar. Sleep tight!

2006-09-11 @ 23:53:33
URL: http://www.dannydang.blogspot.com
Postat av: Cecilia

Javisst det här underbart här... Men just nu är det storm varannan natt eller pà dagen... Det är sà kvavt och det vet inte om det ska vara kallt eller varmt. Ha det! Kram Cicci

2006-09-12 @ 11:19:06
URL: http://cicci.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback