Bästa årstiden?

Jag vet inte riktigt vilken årstid det är. Alla har ju sina fördelar! Höstens stora fördelar är nog att det är vackert ute, och att det är få saker som slår en klar, solig höstdag med hög, kylig luft! I boken "Spring för kärleken och livet" går författaren Ludvig Rasmussen igenom alla årstiderna, för att reda ut när det är bäst förhållanden och vackrast att springa, och han skriver egentligen att alla årstiderna är bäst. Jag tror faktiskt att jag håller med honom.. :-)

Rönnbär

Men som jag nämnt är höstens färger väldigt vackra.. Och eftersom jag gillar att leka lite med kameran, så är jag ute och fotar en del.. Jag tycker det blev rätt häftig fokus på rönnbären.. :-)

Nu är det bara att vänta tills ikväll.. Andreas och Jenny ska då kolla in lägenheten som vi fått erbjudande på! Spännande!! =)

Kommentarer
Postat av: Lalisen

Håller med. Hösten är otroligt vacker - och mysig!

Postat av: Cecilia

Tja. Du har ett fan i alla fall! Jag tycker du ser megahäftig ut :P
Jag har sàn fruktansvärd hosta och ont i halsen... Inatt har jag inte sovit mànga timmar! Det är fruktansvärt!
Vilken häftig bild förresten! Hur har du lyckats med den?
Jag pratar engelska med barnen, har aldrig läst tyska. Men jag försöker snika in lite tyska när jag kan, men de blir mest sura pà mig!
Ha det bäst!

2006-09-20 @ 10:00:27
Postat av: Cecilia

Hej.
Oj jag vet inte alls vad det heter men platsen heter Andreasplatz och ligger bara nàgot kvarter fràn marktplatz. Ska kolla upp vad det heter! Det är iallafall hur mysigt som helst. Vi har starbucks som bakishak pà söndagar, men jag tycker att det är dyrt, men polarna mina gillar det sà dà har jag ju inget val.

Cool kamera!
Yepp jag läser pà GGG, jag har fattat spràket men kan inte bilda meningar för jag kan inte smàorden liksom. Men jag tycker att det är jätteroligt och kommer nog att lära mig! Men du màste vara duktig pà tyska, för i din familj pratar de väl bara Schweizertyska, Emma är iallafall jätteduktig pà tyska!
Jag àkte genom PW men har inte träffat Karin än, har bara haft kontakt med en tjej som heter Ida vet inte om hon jobbade för de dà. De ska ha nàgon gathering i November sà dà träffas man väl.

Tack jag ska försöka krya pà mig! Jag hatar verkligen att vara sjuuk!

2006-09-20 @ 16:01:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback