Ett steg närmre!

Biljett

Idag fick jag biljetten på posten! GÖTT!! :-) Då känns det genast lite närmre.. Även om det är 2 månader till avresan.

Vilket väder det har varit idag! Jag hade kjol, t-shirt och flip-flops på föreläsningen idag. Sen hade vi 4 timmars skytte utomhus, och då skulle vi under de första 2 timmarna skjuta med jackan på oss. Jag höll på att dö av värmeslag!! En sån befrielse att få ta av jackan sen!
Zelda fick vara med i bilen, så hon borde vara något mer skottvan nu.

Nu ska det bli skönt att bara sätta sig ner med en (eller kanske två) kopp(ar) kaffe! :-)


Kommentarer
Postat av: Victoria Ruotsi

Hello!
Segt att behöva vänta på henne (med lägenheten)... Vi håller på att flytta... Jag packar för fullt men man har ju så mycket mer än man tänker sig! =O)
Tira har blivit skotträdd =( suck...

Ha det gött!
Kram kram

Postat av: Victoria Ruotsi

Hej!
Ja vet du vad...Hon är skotträdd nu mer...Av ett misstag. En dag när vi kom hem efter en lång dag (Tira var supertrött och lite extra känslig eftersom hon precis löpt) så öppnade vi bildörren och precis när Tira hoppade ut så började vår granne skjuta raketer precis ovanför våra huvuden. Han sköt inte en eller två raketer utan höll på ett bra tag (men massa olika färger på himlen). Ca en vecka senare sköt grannen på andra sidan raketer, vilket förstärkte rädslan...Tira höll på att skita ner sig. Och efter det är hon hysteriskt rädd.
Konstigt...Innan reagerade/tittade hon inte ens på/mot skott. Mycket sorgligt tycker jag. Undrar bara hur det ska gå under nyårshelgen...;o(

Hur går det för Andreas och Jenny med lilla Maja...och med Elsa? =O) Du får hälsa dem så mycket från mig (och gratta) om du pratar med dem! =O)
Ha det så bra!

Kram

2006-09-27 @ 09:25:23
URL: http://tira.blogg.se/milla
Postat av: Cecilia

Hej,
Härligt med biljett! Det blir mer verkligt dà, jag förstàr att det ska bli skönt med en dos Basel! Det kan man verkligen behöva ibland! Min kompis var pà semester med sin "familj" i 10 dagar, hon beskrev det som en underbar känsla att komma hem igen! Hem till Basel! Som bara varit hennes hem i 2 mànader.
Jag har inte smakat nàgra Heisse Maroni än men jag lovar att göra det, men om man tycker att de är äckliga hur ska man nàgonsin vàga smaka de en gàng till dà?
Jag tror verkligen att jag màste ändra min inställing till cannabis... Ha ha ha Igàr när jag var pà Cargo sà satt det ett gàng killar och mekade en joint med hjälp av ett reklamblad för cargobar, ha ha ha det var sà jäkla knäppt!

Dejten gick lite för bra.. hi hi nu är jag nog sàld pà den här killen... Jag som gillade mitt singelliv. Men det är ju hur mysigt som helst med liiite love ocksà! Vet ju inte vart detta leder! Men det är riktigt spännande och mysigt!

Ha det bäst!
Kram Cicci

2006-09-28 @ 12:00:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback