Helgen v.37

I helgen var Simon och Rusty här och hälsade på. Joel och Simon var ute hos Onyx och körde både på lördagen och söndagen.

Joel kör

På lördagen körde de rockarden och på söndagen marathonvagnen. Jag stannade dock hemma med Zelda, och fixade lite allt möjligt.. Jag hann med en hel del, t ex så pluggade jag, tränade lydnad med Zelda, gick och röstade, hyrde film m.m. :-) Det har varit en skön helg, och det känns som batterierna är lite mer laddade nu (även om förkylningen kvarstår). Men nu är det dags att (lite slött) följa valvakan. :-) Vad jag röstade på är dock en valhemlighet.. ;-)

Kommentarer
Postat av: Den

Här har du en som kan ställa upp i din musikvideo. Fixa bara fram löpband, så är jag på. Men klädseln bestämmer jag själv! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback