Långpromenad..

Idag kände jag att jag vill ut och njuta av det UNDERBARA vädret, så jag tog en långpromenad med Zelda till Campus, och runt i skogen däromkring. Det var helt fantastiskt varmt! Jag svettades i t-shirt och långbyxor!
 Självklart hade jag kameran i högsta hugg, beredd att fota naturen.. :-)

Rönnbär

Äpplen? Det kanske man kan tro, men det är rönnbär.. :-)

 Bus med vovvis

Zelda tyckte det var kul att springa så mycket fritt, men ville helst inte stå så nära mig på fotot, trots mina ihärdiga försök att locka henne till mig.. >:-I Självständiga odjur.. ;-)

Skogsmys

..så jag fick tvinga henne att vara med på åtminstone något foto ihop med matte.. 3 myggbett fick jag på köpet!

Höstslott

Jag slutar aldrig fascineras av slottet! Det ser så otroligt häftigt ut! Kråkslott samtidigt som det är riktigt pampigt! Den röda klängväxten försämrar ju inte direkt utseendet.

Imorgon är det första dagen för EFIT - Ett Foto I Timmen.. (Kolla länken i listan till höger om du undrar vad det är..) Ska bli kul.. Vi ska till Bolmsö ikväll och stanna där under morgondagen, så det blir nog bara bilder därifrån! Hoppas jag ska hinna paddla lite kajak med!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Hej Becka... Ja sànt e sà tokigt. När man liksom utgàr ifràn att man är de enda svenskarna i universum... Ha ha ha! Vi är ju liksom fortfarande i Europa.
Man àker nog tram 8 till Kleinhöningen om jag har fattat allt rätt. Har inte tagit mig dit än, men mina polare har. Jag är liksom inte sà shoppingaktig av mig.

Fina bilder har du som vanligt!
Ha det! Kram Cicci

2006-09-23 @ 18:29:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback