Välgymnasticerad?

Hihi, råkade just ut för en lite rolig händelse.. Jag var ute och gick med Zelda, och vi gick förbi en äldre man. När vi passerade honom sa han "Matte är lika pigg som hunden". "Njaaaa", svarade jag
 (jag är ju faktiskt genomförkyld..) "Är du välgymnasticerad?", frågade mannen då. Återigen svarade jag "njaaa.." "Joo", svarade mannen, "det ser så ut på din rygg". "Eh", (skratt) "Jaha, tack så mycket", och så gick vi vidare. Inte varje dag man får en sån komplimang av en total främling. Som dessutom var 70 +. Ha ha!

Och för att vara lite tjejig så måste jag ju säga att jag var på stan och köpte ny mascara idag. Max Factor "Masterpiece". Oj oj oj, så bra! Bästa jag haft tror jag!

Max factor

Inte för att jag vet om det syns någon dramatsik skillnad av ögonfransarna på bilden, men där är iallafall nya mascaran på! :-)

Kommentarer
Postat av: Cecilia

He he he Grattis till komplimangen! :D Sànt är alltid gott att höra!
Coolt med giftemàl! Du verkar lycklig tycker jag...
Innan jag kom hit var jag fast i alla serier som existerar kändes det som, jag spelade in de om jag missade. Nu har jag inte tittat pà tv pà över en mànad och det känns fantastiskt! Jag har arbetat pà en kvinno/tjejjour i 4 àr, där lärde jag mig verkligen hur mycket som helst! Väldigt lärorikt. Sedan arbetade jag en termin med 6 àringar/fritidsverksamhet och en termin som assistent àt en kille i femman. Det var superskoj! Vi har fortfarande kontakt... Men nu är jag här och tokar mig!
Hur kommer man i kontakt med klostret dà? Det känns som en smart idê.
Ha det bäst!
Kram Cicci

Postat av: Cecilia

Hej, Ja det var verkligen jätteintressant att arbeta pà en kvinnojour. Vi föreläste mycket för polisen faktiskt, och hade mànga aspiranter pà studiebesök. Ja vissa män gör de mest sinnesjuka sakerna med kvinnan de älskar.

Ha ha ha James kanske är kvar och jagar aupairer ändà... Det är knäppt det där, de killarna som vi hänger med hängde med den förra svenskgruppen ocksà. Det blir liksom som generationer av svenskar. För vi hörs ju verkligen och syns i utelivet... he he he! Crazy det där.

Jag ska kolla upp klostret sà att jag har en tillflyktsort. Just nu har jag ju koll pà läget igen...

Ha det. Tchüss Cecilia

2006-09-14 @ 17:00:45
URL: http://cicci.blogg.se
Postat av: Danne

Man vet aldrig var/när/hur du vill skjuta mig, hörru. ;)

Så du håller med mig om allt jävla gullepluttande? Yay! Good on ya! Äntligen någon vettig. Och jag kan inte minnas att du nånsin pratat bebisspråk med mig...hähä.

2006-09-14 @ 22:31:48
URL: http://www.dannydang.blogspot.com
Postat av: Danne

Snygg mascara, btw. ;P

2006-09-14 @ 22:31:57
URL: http://www.dannydang.blogspot.com
Postat av: Cecilia

Tack för tipset om hàrfrisören, jag ska hàlla mina ögon öppna! Jag gjorde en del sànt i Sverige.
Jag är nära vän med Emma som bor i din familj nu, och hon berättade att de ofta pratar om dig pà ett mycket positivt vis! Det är väl härligt att höra!

Min pappa är fràn Schweiz sà jag har rest runt mycket tidigare, men inte nu. Jag har varit till kantonen Argau och till Zürich. Ska till Zürich ikväll och festa faktiskt. Men mamma och pappa kommer hit 30 sept och dà ska de hyra bil, dà kommer det nog att bli mycket sightseeing :D

Ha en trevlig helg!
Kram Cicci

2006-09-15 @ 10:51:29
URL: http://cicci.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback