En liten ny familjemedlem.. :-)

Det var vad jag var och hämtade igår. Jag har ju semester denna och nästa vecka, så jag har gjort en liten tur, först till Jönköping, sedan till Alingsås-Göteborg och till sist igår till Uddevalla för att hämta "Sushi".
Är du nyfiken på bilder från Alingsås-Göteborg med kusin Vicky och Coffe så finns bilder att beskåda på facebook.. :-)

Vi var väldigt spända på hur det skulle funka med Zelda och en liten kisse.. Men det funkar än så länge på så sätt att Zelda är überintresserad av Sushi, kan stirra på henne i timtal och smyger efter henne.. Hon har också stampat med bägge tassarna precis vid sidan av Sushi så att hon (och matte) blev livrädd(a)!!
Idag följde brorsorna med hem till oss på kyrkfika (och även säkert för att de ville kolla in Sushi.. ;-) )

image362
Maja blev helt betagen i Sushi och skulle lyfta och "klappa" och locka på henne hela tiden.. Vi skrattade ganska gott åt henne..



image363
Sushi på armstödet, sen Staffan, Jenny med Maja i knät och Andreas med Elias i famnen.

image364
Orsaken till uppståndelsen: Sushi

Jag undrar just hur lång tid det kommer att ta för Zelda och Sushi att vänja sig vid varandra, och även hur lång tid det tar innan Sushi vågar röra sig fritt utanför badrummet.. :-S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback