Flyttlängtan och skadeglädje!

Jag fick paket på posten igår med lite kläder och inredningssaker.. Som t ex nya gardiner som jag har tänkt ha i köket i nya huset.. Det känns allt lite tråkigt att de bara ska ligga och vänta i 2 månader till innan vi (jag) får hänga upp dem! För en gångs skull så LÄNGTAR jag tills det blir riktig höst.. (Vi får tillträde till huset 10:e november..) ;-)

Det har blivit bra mycket mer livat nu efter att lilla katten Sushi gjorde entré hemma hos oss. Jag har tyckt att hon gott kan sova på toaletten, (eftersom hon, liksom alla kattungar är superbusig, särskilt på nätterna) men Joel tycker att hon kan springa fritt.. Så i natt när hon fick springa fritt och härja som hon ville, så kunde jag inte låta bli att fnissa när hon hoppade upp i sängen och gick rakt över Joels ansikte.. Det hördes irriterade ljud och ord såsom "ajj, du kan ju inte gå över ansiktet, flytta på dig!" från Joels sida av sängen och jag fnissade så sängen guppade. Ju mer irriterade läten från andra sidan sängen, desto mer fniss från mig! Mig störde hon inte alls, för en gångs skull!
När vi sedan pratade om Sushi idag, sa Joel att han sovit dåligt för att Sushi stört så mycket.. Till exempel lägger hon sig tydligen rakt över hans hals och spinner så det brummar rejält! Ha ha! Vi får se hur länge han tycker att det är en bra idé att hon får härja fritt! ;-)


Kommentarer
Postat av: BLomst

Sushi - GENIALT navn på en katt (:
Ha en fortsatt fin torsdag!

Postat av: Krille

Snyggt namn på katten, och söt var den också!

2007-10-23 @ 11:51:19
URL: http://krilledood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback