Ännu en lista till listan.. :-)

Lista stulen av mimostyle.webblogg.se

Kläder

1. Vad använder du just nu för jacka?
En röd midjekort "sportig" jacka med pälskantad luva.

2. Vad använder du just nu för skor?
Jag använder nästan bara mina vattenavvisande gympa-kängor.. Mycket bra köp!

3. Favoritfärg på kläder?
Just nu gillar jag lila.. Men svart är ju en favorit..

4. Favoritmaterial på kläder?
Bomull och linne.

5. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu?
Ett par mörka snygga bootcutjeans. Gillar inte stuprörsjeans, jag ser ju ut som en stoppad korv då!

6. Favoritaffärer?
Jag vet inte om jag har någon speciell faktiskt.. Jag köper mycket kläder i sportaffärer.. Tråkigt men sant.

7. Favoritmärke?
Dyrare: Tommy Hilfiger
Billigare: Blend She


GREJER

Vad har du för:
1. Plånbok

En svart Björn Borg plånbok med några strass-stenar på som jag fått av föräldrarna i julklapp eller om det var födelsedagspresent för några år sen. Gillar den skarpt!

2. Smycken?
Skulle vilja ha fler.. Jag har många fina halsband som mammas väninna tillverkat.. Annars har jag bl a ett pilgrimshalsband som jag gillar och en kedja i vitt och rött guld som jag fått i studentpresent.. Nåt jag alltid har på mig är ju förlovnings- och vigselring förstås..

3. Solglasögon?
Jag har en förmåga att alltid tappa bort/ta sönder mina glasögon.. Men bland trotjänarna finns ett par sportiga "ironman"-bågar som jag köpte i USA.

4. Nagellack?
Knallrött på tårna, sällan på fingrarna.. Då oftast i nån diskret färg..

5. Mp3?
Japp en SanDisk..

6. Mobil?
Nokia 5500 som ständigt är inne på reparation..

BLANDAT

1. Vad har du i din:
a) Jackficka just nu?
En påse med V6-tuggummin och hundbajspåsar..

b) Handväska eller liknande just nu?
Min ständiga följeslagare; en fejkad Louis Vuitton inköpt i Egypten.

2. Vad är du beroende av?
Kaffe och salt lakrits.

3. Vilken sorts lipsyl använder du?
Vanligt, sensitiv, Aloha och nåt med lite rosa skimmer. Det senaste är dock värdelöst..

4. Vad tror du på?
Gud, kärlek, ärlighet och godhet.

5. Vad köpte du senast?
Mat på Ica Toria.

6. Har du nåt husdjur?
Jajamänsan. En boxertik (Zelda) och en häst (Onyx). :-)

7. Vad bor du i?
Stor lägenhet på landet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback