Extra lång lista!

Eftersom jag gillar menlösheter kommer här ännu en lista. Nu vet snart den som är intresserad massa onödigt om mig.. :-)

Äger du en iPod?
Nej, men en mp3-spelare.

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
Varierar mycket beroende på när jag ska börja jobba. Är jag ledig så någon gång mellan halv 9 och halv 10.

Använder du flip-flop's även när det är kallt ute?
Ja det händer.

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Beror på vilket humör jag är på.

Vilken var den senaste filmen du såg?
Adaption.

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Kläder.. Och gå till tandläkaren!

Har någon någonsin kallat dig lat?
Ja det har säkert hänt. Om inte annat så har jag det själv..

Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Nej jag har väldigt sällan problem att somna.

Vilken CD ligger i din CDspelare just nu?
Tror det är Keane´s första album.

Föredrar du vanlig eller chokladmjölk?
I längden dricker jag nog hellre mjölk.. Man blir så illamående efter andra glaset chokladmjölk.

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
O ja. På jobbet får man höra en del.. :-)

När var senast någon stötte på dig?
I fredags. Kvinnor i uniform är tydligen spännande..

Vad åt du till middag?
Ris med kyckling och panerad fisk.

Använder du huvtröjor?
O ja. Älskar dem!

Kan du vissla?
Ja på flera olika sätt..

Har du någonsin deltagit i en demonstration?
Måste tänka.. Nej det har jag nog inte..

Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält?
Berg- & dalbana.

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Det är nog troligt, många gillar ju skitsnack så..

Vilket riktnummer befinner du dig i?
0560

Tittade du på tecknat när du var liten?
Ja, men det gick ju inte så ofta tecknat på kanal 1 och 2..

Är du blyg inför det motsatta könet?
Nej det kan jag inte påstå.. Tycker ofta att det är lättare att få kontakt med killar än tjejer..

Vilken film kan du alla replikerna till?
Ingen. Men många repliker till "Vänner"..

Äger du några band T-shirts?
Ja en bob hund t-shirt och en egenhändigt gjord Red Hot Chili Peppers t-shirt..

När flög du senast?
När jag flög till Basel i November.

Läser du för skojs skull?
Ja, i perioder.. Just nu läser jag Paulo Coelho´s Pilgrimsresan.

Pratar du några andra språk?
Ja, engelska, franska, tyska, latin, grekiska och teckenspråk. I nämnd ordning. Dvs teckenspråk är jag sämst på. fast jag kan mer tyska än franska även om jag pluggat franska längre.

Har du gråtit offentligt?
Ja på begravningar. Har lite svårt för det annars..

Har du en stationär dator eller en laptop?
En stationär.

Vilka gör du, önskningar eller planer?
Planer.

Försöker du alltid lära dig nya saker?
Inte alltid men emellanåt.

Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?
Nej, det är inte riktigt min grej.. Skulle bara tröttna.

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Ja, det är väl trevligt! :-)

Kan du kasta macka?
Ja det är klart!

Har du någonsin varit på Jamaica?
Nej.

Vad har du med dig in på bion?
Lösgodis, popcorn och cola.

Vem var din favoritlärare?
Svenska/historieläraren i 1:an på gymnasiet.

Har du någonsin dejtat någon av en annan ras?
Ras? Ehh.. Räknas tyskar?

Skulle du någonsin dejta någon med väldigt mycket tatueringar?
Jag skulle nog ha lite svårt för det.. Men kärleken är ju blind sägs det.

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
Språk och gympa.

Gillar du att flyga flygplan?
Ja jag tycker det är bästa ressättet..

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Ärlighet.

Har du någonsin blivit attraherad av någon oattraktiv?
Inte någon som jag tyckt har varit oattraktiv ;-)

När sov du senast på golvet?
Minns inte riktigt.. Men madrass på golvet blir det ju ibland när man sover hos nån annan..

Vilken är din favoritdrink?
Öl.

Gillar du din boendesituation?
Ja, stortrivs!

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
Åtminstone 6.. Annars blir jag lite märklig.

Äter du frukost dagligen?
Ja annars blir jag inget trevlig..

Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Nej sällan. Gillar att ha mycket "frihet".

Hamnade du ofta i trubbel för att ha pratat under lektionerna?
Njaee.. I 7:an kanske.. Inte så mycket annars.. Även om det pratades en hel del på gymnasiet..

Vilken är din favoritfrukt?
Mango, vindruvor och papaya.

Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Nej, men jag borde nog göra det.

Hur gammal blir du nästa födelsedag?
Då blir jag 26.

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Ja väldigt, förutom när jag skriver på msn.. Då får det bli vad det blir.

Tror du på liv på andra planeter?
Mycket tveksamt.. Möjligtvis i form av små bakterier och dyl.. 

Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
Oj.. Minns inte när jag var arg.. Men det kan ha varit nåt jag och Joel inte var överens om.. ;-)

Tror du att Gud är man eller kvinna?
Jag tror att Gud står över kön. Han är ju ingen människa! (Men jag benämner Honom som Han..)

Vad var det senaste du åt?
Kaffe och en Smack lakritsglass.

Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?
Motsatta, för det mesta.

Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Jag vet faktiskt inte. De tyckte väl att det var fint.

Gillar du senap?
Nej.

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
Tänk på de som har det värre.. Nej det säger jag inte, men jag borde säga det..

Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Ja det hade varit häftigt..

Sover du på sida, mage eller rygg?
Alla tre. Jag vrider mig som en orm.

Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
Oj.. Vad svårt! Påminner NÅGON om mig?? Kanske Missy från Bring it on.. Inte riktigt så sockersöt som alla andra tjejer, och inte så intresserad av typiskt tjejiga grejer.. :-)

Har du någonsin köpt något från eBay?
Nej.

Tycker du om att krama folk?
Ja det är mysigt.

Skulle du säga att du är trendig?
Ha ha, nej!

Om någon som du inte var intresserad av att dejta bjöd dig på en dejt hur skulle du reagera?
Tacka nej. Men jag hade tackat nej även till Anthony Kiedis eftersom jag är gift.

Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Nån av tjejerna i Atomic Kitten. Folk kom fram på stan och sa att jag var lik henne. Vet dock inte vem av dem! Och Mariah Carey.

Vilken är din favoritkaraktär i Star Wars?
C3PO. Han är ju så söt! :-) Och Yoda såklart! Särskilt i de senaste filmerna!

Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
Nej jag glömmer det lika ofta jag.

Vilka böcker, om några, har fått dig att gråta?
Pojken som kallades det. Annars får många tv-progam mig att gråta. Som t ex "extreme home makeover". ha ha, jag är så blödig!

Tycker du att du är attraktiv?
Ganska sällan. Jag tycker väl inte att jag är superful heller. Men ganska intetsägande.

Vad är du allergisk mot?
Inget.

Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
Nej, mer ont i magen.

Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Jag vet faktiskt inte.

Vilken svordom använder du mest?
Fuck. Det låter jättetöntigt men det bara slinker ur mig!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Hallo,
Hoppas att allt är bra med dig!
Med mig är allt toppen. Har snart avverkat en till arbetsvecka, det är värst vad det gàr fort. Jag ska fara till Jan i helgen :D Underbart. Vi har inte träffats pà tvà veckor eller nja 10 dagar. Men det känns sà länge!!! Jag har lite sverigelängtan, det skulle vara gött att fara hem nàgot snart. Jag hoppas att jag kan fà till det pà nàgot sätt.

Hur mànga brorsor har du förresten?
Ha det bäst!
Kramar Cecilia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback