Ny ridtur i söndags..

I söndags var det dags igen.. Den här gången red Joel på "Docka" iställlet och jag lånade återigen Skugga. Denna gången krånglade hon lite, men jag var rätt nöjd ändå.

image291
Jag fjäskar med lite hö efter ridturen

Vilket underbart väder det har varit de senaste dagarna! Igår var jag äntligen en "riktig polis", dvs vi köpte glass som vi stod och åt utanför bilen! B-) Imorgon är det dags för lite trafikkontroller igen, det tycker jag faktiskt är riktigt kul! Man träffar så mycket människor och har något att göra hela tiden! De flesta är ju väldigt trevliga tillbaka, även om de bötfälls för fortkörning.. :-)

Jag och Joel har precis varit ute och sprungit så nu är det dags för en snabbdusch innan "Höök" börjar på TV. Dags att återigen sucka över hur de klär sig.. :-/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback